ӨНҮГҮҮНҮН ЖАЛПЫ ЗАКОН ЧЕНЕМДҮҮЛҮКТӨРҮ
- Инсандын өнүгүү процесси
- Өнүгүүнүн ички жана тышкы шарттары
- Өнүгүүнүн негизги факторлору
ОКШОШ МАТЕРИАЛДАР:
ТАРБИЯЛООНУН ЖАЛПЫ МИЛДЕТТЕРИ ЖАНА МАСЕЛЕЛЕРИ
1. Тарбиялоонун жалпы милдеттери 2. Тарбиялоонун курамдык бөлүктөрү Рефератты көчүрүү
ОКУУ ПРОЦЕССИНИН НЕГИЗГИ МҮНӨЗДӨМӨЛӨРҮ
1. Окуу процессинин аныктамасы жана маңызы 2. Окуу процессинин түзүлүшү 3. Окуу процессинин деңгээлдери Рефератты көчүрүү
Педагогика башка илимдер менен өз ара байланыштуулугу
Педагогика башка илимдер менен өз ара байланыштуулугунун натыйжасында “кошунду” дисциплиналар пайда болду. Мис., педагогиканын социология менен биригүүсү (педагогикалык социология), психология менен кошундусу (педагогикалык психология), медицина менен биригүүсү (дарылоо педагогикасы), искусство таануу менен кошундусу (театрдык, музыкалык педагогика), укук таануу менен биригүүсү
ДИДАКТИКАЛЫК ПРИНЦИПТЕР
1. Дидактикалык принциптер 2. Дидактикалык принциптер системасы Рефератты көчүрүү
Педагогика илим жана искусство катарында
К. Д. Ушинский тарабынан коюлган педагогика илимби же искусствобу деген суроону П. П. Блонский карап чыгып, ал тарбиячыга теориялык билим да, билгичтик да жана талант да керек деп эсептеген. Билгичтикке жеке тажрыйба жетилтет, жеке чыгармачылыктын натыйжасы бар; талантка ээ болууга