ПЕДАГОГИКАЛЫК ТЕХНОЛОГИЯЛАР
2. Педагогикалык технологиялардын түрлөрү
ОКШОШ МАТЕРИАЛДАР:
ӨНҮГҮҮНҮН ӨЗГӨЧӨЛҮКТӨРҮ
Өнүгүүнүн жаш курактык мезгилдерге бөлүнүшү Мектеп окуучуларынын өнүгүү өзгөчөлүктөрү Өнүгүүнүн өз алдынчалуулукк өзгөчөлүктөрү Өнүгүүнүн жалпы закон ченемдүүлүктөрү Рефератты көчүрүү
ОКУУ ПРОЦЕССИНИН НЕГИЗГИ МҮНӨЗДӨМӨЛӨРҮ
1. Окуу процессинин аныктамасы жана маңызы 2. Окуу процессинин түзүлүшү 3. Окуу процессинин деңгээлдери Рефератты көчүрүү
ПЕДАГОГИКА ИЛИМИНИН ИЗИЛДӨӨ МЕТОДДОРУ
1. Кадимки традициялык методдор 2. Педагогикалык эксиеримент 3. Педагогикалык тест 4. Педагогикалык — социологиялык методдор 5. Математикалык — статистикалык методдор Рефератты көчүрүү
ДИДАКТИКАЛЫК СИСТЕМАЛАР
1. Гербарттын дидактикасы 2. Дьюинин дидактикалык системасы 3. Азыркы дидактикалык система Рефератты көчүрүү
Педагогика илим жана искусство катарында
К. Д. Ушинский тарабынан коюлган педагогика илимби же искусствобу деген суроону П. П. Блонский карап чыгып, ал тарбиячыга теориялык билим да, билгичтик да жана талант да керек деп эсептеген. Билгичтикке жеке тажрыйба жетилтет, жеке чыгармачылыктын натыйжасы бар; талантка ээ болууга